вторник, 14 август 2012 г.

Бисерите - 9



- Това Летисия Каста ли е? Едвам я познах без буркан лютеница!

- Уж на време дойдох, ама явно съм закъсняла...5 и 15 беше
- Е да, аз си тръгвам в 5 и 13 като я няма шефката. Живея на ръба!
- Ей заради тоя ръб съм те изтървала...

- Бахари Захаров 

- Къде сте в момента? 
- Не знам, нещо с К... Калофер, Кюстендил, Котел, Китен... Ааа Карлово бе! 



- Бихте ли ми дали номера на Титаник? 
- Моля ???? 
- Да ми дадете номера на Титаник, тези дето събират боклука... 

- Още малко и идва краят на света...
- Абе нали го отложиха за по-нататък. :D
- Пфууу всичката им работа такава! Един край на света не могат като хората да направят и сигурно пак с кризата ще се оправдаят!

- Отивам да ям и после да се гръмна. 
- Защо??? 
- Защото не искам да умра гладна... 

- Вземи един хляб като идваш. 
- Аз съм безработна, нямам пари за хляб! Ще взема уиски. 

- Тези бисквити защо са във хладилника? 
- Заради мравките. 
- Мравките обичат студени бисквити? 

- Искам нещо, ама да е хем течно, хем кафе...

- Айде да минем вдясно.
- Защо? Там пече...
- Защото не е хубаво да се върви от страната на сърцето...

- Трябва да си татуираш нещо което ще значи нещо за теб.
- Значи ще си татуирам шот.

- Нещо като поп-опера... 

- Изгубено е намерено дете.

- Това не е ли от онези кучета, дето ги харесваш, само че в сумо вариант?

- Виж колко много нищо!

- Тя сигурно го помни, ама го е забравила...

- А пък с него се разделихме поради несходство в характерите.
- В смисъл?
- Ами не знаеше, че съществувам.

- Къде сте и кога ще отидете там?

- А вие яздили ли сте се на каруца?

- А алкохола в хотела е толкова долнопробен, че вече и комарите не ме хапят!

- И взе да се оплаква, че виното било от винпром... Ми не, лек, ако искаш да е от пивоварна?

- Като пуша бира, много ми се пият цигари.

- А той как се казваше? Георги ли?
- Христо.
- Да бе, помня, че беше някакво прабългарско...

- И аз им казах, че не съм Пепеляшка, та да се прибирам в полунощ и останах на партито. И после... се превърнах в тиква.

- Не можеш да шофираш в движение.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар