неделя, 2 февруари 2014 г.

Как да го накарам да се влюби?



Винаги съм смятала влюбването за естествен процес, който идва или не идва след харесването. Обаче след разлистването на няколко женски списания, се оказа, че влюбването е резултат от сложни конспирации и игри, гарнирани с невинна усмивка и секси грим. Реших да изпробвам част от отговорите на най-сложната драма след "нямам какво да облека", а именно "как да го накарам да се влюби в мен":

1. Бъдете себе си!
Разбира се, че аз винаги съм себе си! Един страхотен мъж ме заведе на боулинг на първата ни среща. През цялото време правих всевъзможни опити да му счупя пръстите на краката, изпускайки топката върху му, за да може отрано да узнае, колко непохватна съм и да се влюби безкрайно, безвъзвратно и безвъзмездно в това мое качество. Повече не го видях.


2. Навъртайте се около него, а после се скрийте!
Реших да изпробвам и този съвет. Влязох в бара и веднага седнах до първия хубав мъж, когото съзрях. Гледах го любовно с големите си кафеви очи и пърхах невинно с дълги мигли. След половин час кокетничене, той най-накрая ме попита, дали искам да ме почерпи с питие. Без да кажа нищо, си взех чантичката и отидох до тоалетната. Два часа се крих там и нищо! Когато излязох, той си беше тръгнал.

3. Накарайте го да чака!
Веднъж гаджето ми ме накара да отида до магазина, за да му купя цигари. Ето удобен момент да изпробвам и този съвет! Вместо към магазина, аз веднага хукнах към бара. Обадих се на 2-3 приятелки уж да пием по едно, ама то така обикновено се започва. Прибрах се в 6 сутринта с една обувка и без цигари. Той не се влюби.

4. Покажете авантюристичния си дух!
Прочетох някъде, че мъжете обичат смели и авантюристични мацки, с които никога няма да скучаят. Веднъж в бара се напих, погледнах мъжа до мен с изпепеляващ секси поглед и го попитах, дали иска да се търкаляме голи в снега и после да избягаме в Парагвай. Вместо да ме хване за ръка и да ме отведе на приключение, той извика охраната.


1 коментар: