неделя, 19 октомври 2014 г.

Бисерите - 16



- Ти какво си поръча?
- Пиле по ловджийски.
- Ето за това се бави, сега го ловят.

- Това тук е словесен разговор.

- Студено ли ми е, не е ли... Ти как мислиш?
- Аз мисля да си сложа червило.

- Аз имам боя със сребърни йони.
- ХААРП-а и той е със сребърни йони.
- Ами аз не знам каква марка е боята.

- Aз съм от олдскул таковата.

- Затвори я тая врата, щото ще стана и аз ще я затворя!


- Аз мислех, че мъжката сърничка е елен.

- Това е същото, но е по-различно.

- Не бих живяла в Чикаго. Чикаго е американския Сливен.

- Аз даже съм негър-японец!

- Пък на Коледа празнуваме имен ден на Весито, щот' нали Весела Коледа!

- Имам разстройство.
- Пепел ти на устата!

- Много е тежко след снощна вечер.

- Тя се целува като дийп хаус музика.

- Ох, толкова ми е яко, че ще изчезна като Люси! (Lucy)

- Пък този даже и да го хвана, няма да го хващам.

- Е как в този дъжд ще кара мотор?
- Ами нали е с каска!

- Новите четири елемента на хип хопа - електрожен, ъглошлайф, барабани и хелоу кити.

- Между другото к'во ще стане ако инжектираш ракия в домат и го нарежеш за салата?

- Най-забавни са ми хората, дето си мислят, че Роналдо ще прочете и дори ще разбере. какво съм му написала!
- Да бе, той и на Гугъл транслейт не може да си го преведе това.

- Е как бе? Меси не е ли от Лудогорец?


- Той защо се е облякъл като Бареков на предизборна кампания?

- Влече ме вампирлъка.

- Аз един ден имах едно гадже.

- Пакахонтос.

- Кучето ми (померан) е живяло в глутница с други такива кучета.

Ям. Бам 50 лицеви. След 2 часа ям. Бам 50 лицеви. След още 2 часа ям. Бам 50 лицеви.



Още бисери, изцепки и мъдрости:
част 15част 14част 13част 12част 11част 10част 9част 8част 7част 6част 5част 4част 3част 2част 1бисери от училище


1 коментар: