понеделник, 23 февруари 2015 г.

Секс телефон



Някъде из пространството на клетата ни родина се подвизава жрица на любовта с почти същия телефонен номер като моя. Разликата е единствено в последната цифра. Не знам коя е, нито как изглежда, но благодарение на тази случайност, пиша това. Колко клиенти е загубила заради мен горката, докато треперещите им пръсти погрешка са набирали моя номер. Отначало изпадах в ужас и истерия от тези среднощни обаждания. Някак обидно е да ми звънят за подобни услуги, при все че аз съм доста старомодна и секса го свързвам единствено с любов. Цената, която ми бяха обявили също ме ядоса. Не знам как вървят тарифите, но 150 лева на нощ ми се стори обидно малко. Мислех си, че някой с остър недостиг на мозъчни клетки е измислил безумна шега и е публикувал обява с моя номер. Исках да намеря този шегаджия и да го заключа гол и бос в празна стая с парчета лего вместо килим. Пожелавах си да бъде поразен от гръм, тръшнат от ебола, да му спрат интернета и други неприятности. Едва ли има някой, който да е разгледал толкова сайтове за платена любов, колкото мен. Толкова снимки на разчекнати жени, показващи си срамотиите видях, че ме с срам, само като си помисля.

Най-накрая открих обявата, която не беше с моя номер, а само с подобен. Веднага щом разбрах, че грешката е в техния телевизор, ядът ми изчезна и се почувствах морално задължена да се посмея на гърба на клетниците, които ми звъняха. Забавно е колко се притесняват мъжете, когато се обаждат за нещо такова. Заекват, говорят тихо, срам ги е да кажат, какво искат, а моя вътрешен глас ехидно се смее и доволно потрива ръце, че съм успяла да ги засрамя. 
Получавам такива обаждания сравнително рядко, но още щом някой ми каже, че звъни по обявата, вече ми е ясно какво търси. Преди няколко дни към 11 вечерта телефона ми звънна. Отсреща един господин с треперещ от смущение глас ми каза:
- Ало, обаждам се по обявата.
Аз вече знаех за коя обява се обажда, но винаги питам, защото този въпрос ги засрамва още повече:
- Коя обява?
- Ами... обявата... - представих си, как се е изчервил и изпотил от свенливост.
- Коя обява? - продължих да настоявам за отговор
- Дето предлагате услуги, работите ли тази вечер? 
Оценявам факта, че ми говореше на Вие, явно уважава жените, дори и тези на които иска да плати за интимни ласки.
- Какви услуги? – отново се направих на тъпа, а вътрешният ми глас се търкаляше под масата от смях.
- Ами… не се ли сещате, тези дето са написани в обявата... - упорит беше в нежеланието си да ми каже, защо се обажда и започнах да се дразня леко.
- Коя обява? (хи-хи-хи)
- За секс услуги... 
Най-накрая!
- Аааа тази обява ли, тя вече не е актуална, но ако искате, може да си купите багер.
- Моля?
- Багер предлагам, искате ли да си купите?
Не знам тук как запазих самообладание, защото вече ми беше толкова смешно, че едва се сдържах. Той все още не можеше да разбере тази рязка смяна на темата на разговор.
- Защо ми е багер?
- Много е запазен, като нов е, все за нещо може да Ви потрябва!
- Аз не искам багер...
- Ако нямате достатъчно пари, има възможност да го закупите на 5 месечни вноски без оскъпяване!
Внезапно мъжът от другата страна на слушалката преодолява всичкия си срам и смущение и ми изкрещява:
- Аз не искам багер, искам секс!
- Извратено е да правите секс с багер...
- Вие луда ли сте? – дори в яда си продължи да ми говори на Вие, което е някак очарователно.
- Да съм луда ли? Защо така смятате?
- Защото се обадих по обявата!
- Коя обява?
Изведнъж връзката прекъсна. В крайна сметка не можах да си продам багера, но пък имам интересна история за разказване в близките няколко дни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар