сряда, 2 октомври 2013 г.

Бисерите - 12



- Това е Триумфалната арка в Букурещ, не в Париж.
- Има арка и в Париж ли?

- Трябва да си измислим геройски анимационни имена.

- ...и влизат трима каубои...
- Що трима?
- Един за мен, един за теб и един резервен.

- Ако обичаш някого пусни го на свобода. Ако се върне, счупи му краката, да не бяга втори път.

- Щастието не винаги е на дъното на чашата.
- Да, понякога е на дъното на бутилката.





- Ето ти последната филийка, не съм гладна вече.
- Добре, ще си я намажа с Нутела.
- Върни ми я, огладнях!

- В Америка кой ще ти реже луканката?
- Ще си я ям като вафла.

- То е нещо като диско-поп-хаус.

- Австралиеца, дето беше тука е ямболия.

- На тая музика не искам да си представям колко ще е оповръщан кенефа.

- Ние сме адреналинки и един адреналин.

- Що си махна шапката?
- За да се наям.

- Забравих какво търся и нито едно от двете не мога да намеря.

- Аз чисто хипотетично питам разни работи.

- Кораби-мораби и водолази ще разхождат туристи на гръб.

- Емо Чолаков, дето предсказва прогнозата.

- Всеки с талантите си. Някои си мърдат ушите, други пият по кило ракия.

- Бащи, майки или хора?

- Вместо да си купувам кола, с тия 3000 лв. мога да си сложа цици.
- Ама те са 6000.
- Значи ще си сложа само една.

- Колегата напусна.
- Е как? Тъкмо му купиха служебен лаптоп...

- Вече не ми е студено, все едно съм направила тренировка на глезените.

- Е как сега да ям гладна?

- Дай ми...Всъщност к'во да ми дадеш? Аз к'во щях да правя? Аа да пускам това.

- Аз не пуша бира.

- Как може стенен часовник да струва 1200 лв.?
- Сигурно кукувичката говори три езика.

- Шапката е Бершка.
- Бебешка?

- Ще му завъртя шушоните на тоя!

- Знаеш ли от кога го чакам т'ва!
- Кое?
- Т'ва, дето става ей така!

- Чакам да дойде сервитьорката, за да я извикам.

- Абе кво стана с това такси, преди 5 мин. се обадих и вече 10 мин. го чакам.

- Където има мръсотия, има и кал.

- Две акустични цигари.

- В тази държава всеки най-нагло краде и не се съобразява дали за другите ще остане нещо да откраднат.

- Бира с лимонада, шоколад с чипс, солети с шоколад... Какво следва? Кебапчета с пудра захар?

- Фотошопа умееш ли го?
- Не, аз съм естествено красива.

- (по време на моминско парти) Супер! Стриптизьорите дойдоха!
- Шшш тихо! Това са истински полицаи!

- Абе на плажа като има червен флаг, хората къде ходят да пикаят?

Няма коментари:

Публикуване на коментар