четвъртък, 5 декември 2013 г.

Писмото на Принцеса Парцалеса до Дядо Коледа - 2013



 

Скъпи Дядо Коледа,

През цялата 2013 година бях послушно момиче. Почти през цялата година. Почти послушно. Оф зарежи, явно с добро няма да стане. Почвам отначало...


  




Скъпи Дядо Коледа,


Огледай се. От няколко дни не си виждал Рудолф. Не се ли питаш къде е той? Правилно. Рудолф е при мен. Вкъщи. По-точно в мазето. Не се безпокой, грижа се добре за него. Не го оставям нито гладен, нито жаден, а от време на време му позволявам дори да гледа телевизия. Дядо Коледа, ако искаш отново да видиш скъпоценното си еленче, ти давам време до полунощ на 25.Декември 2013 година, за да ми изпълниш няколко искания. А те са следните:
1. Искам да имам чешма, от която да тече уиски/ром/бира/ракия, в зависимост от това, какво ми се пие. Защото идва най-щастливия ден на заплатата и няколко дни по-късно вече я няма. Защо? Защото съм я изпила. Омръзна ми да си давам заплатата по баровете. Искам алкохолна чешма.
2. Искам винаги да имам запалка в себе си. Писна ми да си губя запалките и да ходя да моля за огънче хората по спирките и пред баровете. Мъжете обикновено си мислят, че искам да си заговоря, ама аз наистина нямам запалка.
3. Искам да спечеля джакпота от лотарията. Обаче от американската лотария, защото там са девет-цифрени суми. Не е толкова трудно, нали? Просто трябва да ми дадеш правилните числа. Получавам си девет-цифрената-сума и Рудолф ще живее и ще продължава неуморно да тегли каляската ти, дебелако.
4. Последното ми желание, което е най-трудното от изброените, но и най желаното от мен и от всичките ми приятели е следното: Искам ОСТАВКА. Искам всички настоящи обитатели на сградата на Народното Събрание да си вземат чантата, шапката, гащите и да се пренесат някъде дълбоко в Марианската падина при морските чудовища, където им е мястото.
Скъпи Дядо Коледа, благодаря ти предварително за проявеното разбиране и подаръците, които знам, че ще ми дадеш. Знам, че дълбоко в себе си, ти си един добър старец и няма да оставиш Рудолф да ми изпие ракията и да ми изяде суджуците, докато гледа Биг Брадър в мазето.

С уважение,
Принцеса Парцалеса

Няма коментари:

Публикуване на коментар