сряда, 24 декември 2014 г.

2014 в статуси и туитове




Ето я и моята 2014 година, само че не в снимки, а в статуси и туитове:


Вчера в Бургас някакъв човек се хвърлил да хване кръста, а хванал кефал. #truestory


Разговор между кукери в Меден Рудник:
- Ей маняк, ко'ш прайш после?
- Низнам, маняк...
- Ми ш'са видим начи!


Колко си жалък от 0 до Да си харесаш сам снимка от преди 3 години.


Ако направят "Лятна олимпиада по източване на ДДС", българите ще вземат всички златни медали.


Когато бях малка, любимите ми принцеси бяха Пепеляшка и Спящата Красавица. Затова сега най-много обичам обувки и да спя.


Най-приятната фаза на съня винаги започва непосредствено преди алармата за събуждане.


Според едно народно поверие Лео ще спечели Оскар, когато Дженифър Лорънс спре да се спъва в роклята си.


Като танцувам, мога да спечеля гласуването за европейско дърво на годината.


Хората цял нов световен ред създават, а аз даже в стаята си не мога да създам ред.


Снощи сънувах, че руски самолет е пуснал бомба в Айтос и аз четях коментарите под новината в интернет. Едните пишеха някакви неща против Путин, а другите им отговаряха "Ей заради такива като вас, дето хейтвате Русия сме на това дередже и никога няма да се оправим."


Оф тъпаци, това не е земетресение! Просто дебели абитуриентки танцуват.


- Пух, как се пише АЙЛЯК?
- Айляк не се пише, Прасчо... Айляк се бичи!


Тука си имаме нов лаф: Вместо "Отивам до тоалетната." казваме "Отивам до офиса на България без цензура."


Крадци! Да върнете на Огито колелото и на Бойко кафеварката!


Когато ми е скучно, пускам смс-и на произволни номера "Знам, че ми изневеряваш, събирай си багажа", "Бременна съм, кво прайм ся", "Знам те къде си, не ме карай да правя глупости", "Изтегляй си парите от банката." Обичам драма.


Някой има ли информация, дали KFC фалират? Щото поръчахме храна за офиса, а се обадиха да кажат, че ще се забавят, защото имало ГОЛЯМА ОПАШКА и ме е страх да не останем гладни.


абе направиха ли вече рап песен, която да се пее "римите ми хапят като суарез"?


Чувствам се като Джордж Р.Р. Мартин. Никой не иска да ме покани на сватба.


Нищо не знаете вие за срама! Аз миналата седмица ударих шамар зад врата на непознат, щото отдалеч го помислих за един приятел.


"Айде да си играем на семейства - ще се караме и после ще се сдобряваме." 
#детскатаплощадка


Боядисаха ли вече паметника на Съветската армия с екипите на Лудогорец?


Получих мейл със заглавие "Анелия, най-после шанс да отслабнеш." Тези подиграват ли ми се?


Знам, че никой няма да види този статус, но понякога, когато ми е скучно, отивам в Barbossa, покривам се с шотове ракия и се преструвам на салата.


- Тате, тате, пий!
- Не искам.
- Хайде ти пий, пък аз ще повръщам!
#съседнатамаса



Единственото по-страшно от зъболекаря е пациентът, чиито охкания чуваш от чакалнята.


Еболата ако беше Made in Bulgaria, нямаше да може никого да зарази и само щеше да се оправдава, че мафията и илюминатите й пречат.


В Плаза:
- Пакет салфетки желаете ли да поръчате?
- О не, много са скъпи. Рубли да имате?








Няма коментари:

Публикуване на коментар