сряда, 18 март 2015 г.

Бисерите - 19



Сряда е! Днес е ден за нова порция бисери, гарнирани богато с кисели краставички и поднесени с ракия. Да ви е сладко!

- Не ми давай наклон на чашата!

- Искам да си поръчам нещо. ама да е хем топло, хем студено.

- Избрахте ли си? 
- Да!
- Какво? 
- Колебая се...

- Не мога да пия нещо. което хем е топло, хем е сладко.

- Имам подарък за теб!
- Ако не е варен в казан, не го искам.

- Честит Трифон Зарезан.
- Мерси, и на теб честит Трифон Иванов.


- Не ги разбирам аз водните водоеми.

- Може и така да е, въпреки че не е така.

- КТБ имаха много готини рекламни тефтери. Жалко, че фалираха.

- Хайде да отидем да го гледаме. Той още не е излязъл, но от миналата година го гледам.

- Леля кога ще си идва от Америка. Искам да й поръчам нещо да ми вземе.
- Какво.
- Не знам още. Нещо което там е евтино, а тук скъпо.
- Поръчай долари тогава.

- Понякога се чудя, дали съм изключила пресата, а дори не съм си изправила косата.

- Аз на акъла си го казах, но той не ме чу.

- Да, но какъв мотор? Ямаха ли е? Кавазаки ли е? Зануси ли е?

- Събота и неделя не са седмични дни!

- Кога ще ходим да варим ракия?
- Април.
- Ама тогава няма краставички.

- Nigga what the fuck и те така

- Вълкът защо е със скафандър?
- Това е луната зад него.

- Агент Джеймс Бончо и Спондж Бонч

- Аз съм яла агнешко, свинско, пилешко и китайско.

- Кой беше този, дето го сменят всяка година? Буда ли?
- Какъв Буда бе, будала!

- Техният Буда е като нашия Папа.

- То е на две нива - горе и долу.

- Кой е Патриархът на България?
- Евтимий.

- Не помня коя жега беше - зимата или лятото.

- Като ти дават - взимай, като те гонят - искай още.

- Минах вече на втори сок, много се напих.

- Сега като стане топло, ще е още по-топло.

- Вчера гледах 50 нюанса.
- И какво?
- Сиво.

- Хайде да си направим една нормална снимка.
- Добре, снимай ме.

- Водоустойчив е само в мокра вода.

Няма коментари:

Публикуване на коментар