петък, 30 септември 2011 г.

Бисерите - 2 част




- Не искаш да се омъжваш никога???? ЗАЩО???
- Щото фейсбук не ми позволява да си променя името, пък не искам да си правя нов профил...

- Гледала ли си прогнозата за времето, ще има ли буря днес?
- Не, но утре ще има.
- Къде?
- В главата ми, щото смятам тази вечер много да се напия!



- Айде утре на плаж
- На плаж???? Ти си болна! ...Ама то и аз съм болна...Ми що да не направим един плаж кво...

- И за тебе има слънчоглед.
- Ааа не, аз съм с гърло!

- Виж! Тука има книги! Искаш ли да те замеря с някоя по главата?

- Тъкмо щях да го кажа, ама докато си го изкарам от устата, ти ме изпревари

- Кръста ме боли, сигурно е от някое ребро!

- Хем с оркестър, хем с музика

- Трудно ми е, разберете, затова ми е толкова смешно

- Кажи на таксито да те остави на Републиканска и Богориди.
- Аааа не, ще му кажа на Гъбката, че т'ва другото не го знам къде е.

- Искаш ли да ти купя лазерен меч?

- Киноложка изложба кучешка изложба ли е?

- Я тука едно малко селце с една горичка и леко моренце...

- Ние ти се обадихме, така че застани до нас.
- Не е вярно, аз ви се обадих.
- Да, ама ти ни се обади защото първо ние ти се обадихме.

- Яде ми се пилешко с картофено сирене...

- Сега разбрах защо денс сцената е срещу кебапчетата...
- Защо?
- Тъпчи-кибапчи-тъпчи-кибапчи-тъпчи-кибапчи

- Миленита певицата ме заговори на една опашка за банички :)
- Верно ли? И за какво си говорихте?
- Ами...за банички...

- Представяш ли си Би Риъл как е хвърлял салфетки..

- Вдишвам мъдрост, издишвам глупост...

- Уж вятъра духа, ама май накрая ние ще го духаме...

- Втория ден на Елевейшъна свършила бирата. Масовата въздишка от разочарованите фенове предизвикала бурни ветрове и съборила сцената...


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар