петък, 30 септември 2011 г.

Бисерите - 3 част




- Много пари върнах, а другите ги изпуках

- Ще вали ураган.

- Свирни на гларусите да се преместят
- Те са глухи!
- Тогава как си говорят?
- Четат по устните!

- Спрете Земята, искам да сляза!
- Да бе! И къде ще слезеш? На земята ли?

- Дневната свършва нощем, тогава нощната кога свършва?




- Някой ще пие ли нещо алкохолно?
- Да, аз ще пия "Секс на плажа"
- Казах алкохолно.

- Ще му купувам дрехи, такива като кукленски!
- Само да вметна, че бебето ще е момче...

- И като ми се ухили имаше много зъби...

- Вие не трябва да се прибирате още!
- Защо?
- Защото още сте живи!

- Диктувай ми на глас!

- Вкъщи сме ти и аз, ти и татко

- Много светло в тая Морска, няма къде да се изпикае човек...

- Много си задръстена...
- А ти пък си много отдръстен!

- Я вижте! Чехъл! И даже е що годе здрав!

- Изяде ли си ябълката?
- Цял ден!

- Събрани сме тука само английски лордове и лордеси!

- Младши специалист, старши контрол

- С какво се занимавате?
- Пея...и садя домати, защото ме е страх да не ме отровят

- Аз съм най-добрия рапър и освен това съм най-добрия на фрий, искаш ли да ти докажа, само ми задай дума!
- Ъглошлайф!

- Не ме интересува кой ще ми направи сандвича, само да не плюе в него!

- Много як виц, трябваше да го прочета 3 пъти за да го запомня.

- Много мразя пръстите ми да миришат на лайна.
- Ами спри да си бъркаш в гъза.

- Това ли е Охлюва? Що пък точно охлюв? Що не е стоножка?

- Банкомата може да е с фотоклетка.

- Тука ако имаш бъбреци ще ги разбиеш.


- Аз като малък исках да стана космонавт.
- Аз пък исках да стана астронавт.
- То не е ли едно и също?

- Имам чувството, че като сляза, ще имам странно чувство

- Той е свестен и е футболист.
- Открийте двете самоизключващи се думи

Няма коментари:

Публикуване на коментар