събота, 24 март 2012 г.

Бисерите - 8



- Ще има да я ближем цяла бутилка тая вечер.

- Какво е тас кебап?
- Е как какво? Това е кебап с тас!

- Трябва да ми подариш карта за Лукойл без лимит.
- И тя пак няма да ти стигне.

- Той е изял само една книга.





- Ще ходим да гледаме ММА боеве довечера.
- Защо??? Вие чалга-дискотеки нямате ли си?

- Да живеем на ръба! Да сложим сол в салатата!

- Как е Радка на английски?

- Едно извънземно дето кацнало на земята и излязло от кафемашината...

- Ходиш на плаж с книга???
- Ами да, с какво да ходя?
- Например с хавлия!

- Органза в Търново е с три зали.
- Сигурно са за пушачи, за непушачи и за бисексуални.

- Денят на страшния филм

- И после кво? Ааа аз говорех бе...

- Луната не е осветително тяло.

- Кажи и на В. да дойде, тя поне ходи по такива заведения.
- Ходи, ама веднъж на високосна година по време на сеитба.



- Аз не мога да свиря, трепери ми тона.
- Аз ходя на чалга, мислиш ли че ще разбера дали ти трепери тона?


- Кажете си ЕГН-то.
- Ами аз скоро го смених...


- Защо ми триеш писмата?
- Спокойно, това са ти фейсбук известията.
- Ама аз си ги пазех за спомен!


- Тази жена е от Аляска.
- Личи си. Прилича на тюлен.

- Аз съм жена-мечта. Всеки мъж мечтае да избяга от мен.


- Един бабо и една дядо

- Добър ден, може ли да Ви питам нещо?
- Да, питайте.
- Ами да питам?
- Питайте.
- Ами към кого да се обърна по моя въпрос?
- По кой въпрос?
- По моя!


- Не за вкъщи, а в торбичка...Тоест... за вкъщи а не в торбичка... Оффф абе и двете!


- Не се казва натурален акт, а нотариален акт!
- Е все тая.
- Ами щом е все тая да ти сипя един нотариален сок?

- Ще има някакви украинки там, ама аз какво да си говоря с тях като не знам английски.

Няма коментари:

Публикуване на коментар