понеделник, 19 декември 2011 г.

Бисерите - 7 част




- Въх! Тези риби тука ли живеят цял живот?

- Кога ще ходим да бягаме ей тъй в нищото?

- Тя ми е шефка, ама в плаващ срок.

- Дали колата може да излети от вятъра?

- Тогава аз бях в първи клас, а майка ми вече беше във втори.

- Като ти се пуши - пуши, като ти се друса - друси.




- Ела да ти кажа един виц!
- Добре, но първо го прочети, да не ми сричаш после!

- Съжалявам господин велицай!

- Някой да му е гладен корема?

- Има много мускули в мозъка, като Рамбо.
- На Рамбо силата му не е в мозъка. Ти май го бъркаш с Ран Босилек.

- В гардероба ще има по-добра акустика.

- Никол Шуйзерланд

- И звъня аз на един, дето е нещо като поп и му викам "Може ли Папата?" ... И той ми затвори?!

- Инскунствени контранкции

- Схвана ми се пръстчето на големия пръст.

- Игра и елхачки

- Ами като няма радио, ще слушам музика!

- Един кораб катастрофирал...

- Главата мазна, косата празна!

- Като чуя "Галина бланка бълбук бълбук" и веднага си представям давеща се кокошка.

- Палави крачета.
- Падане на ракета???

- Роклята й е оранжева, като на Поли Генова косата.

- Чисти сметки - здрав кръчмар!

- Може ли да ми дадеш един коафьор?
- ...Да не би да искаш класьор?
- Е да де, то е същото!

- И ми звъни от домашния телефон, дето й е на работа...

- Чакай да те питам нещо! Всъщност защо изобщо те питам дали мога да те питам?

Няма коментари:

Публикуване на коментар