петък, 28 септември 2012 г.

Бисерите - 10



- Аз май хванах тен... или пясъка наистина е много мръсен.

- Ей ся като си тръгнеш, ще видиш к'во ще стане тука!

- Ще ходя някъде да не се прибирам.

- Мирише ми на изгоряло, дали не е от устата ми?

- Аз си мислех, че още съм пиян, а те очилата ми били замазани.



- К'во да правя, тука съм сам в асансьора с пет човека...

- А ние като излезем от морската?
- Ще сме вън от морската.

- Gucci Mane е негърския Константин, само дето има сладолед на лицето.

- Я кажи каква е прогнозата за времето!
- Прогнозата е, че няма да те огрее.

- Аз мисля, че сервитьорката и готвачът са един и същи човек.

- Виж Луната к'ва е отрязана!

- Ани, ще ме носиш ли?
- Ани носи само на алкохол.

- К'во става? Спаси ли салфетка днес?
- Лек, аз до сега толкова салфетки съм спасила, че мога да получа Нобелова награда за мир!

- Чупки в кръста, сламките и колената...

- Това е хлебарка, само че в най-ранна детска възраст

- Мич Дюкянън

- Божинов играе ли в националния?
- Не, той играе само в Night Flight

- Ще те пусна в шатрата на асансьора!

- По-добре бръчки от смях, отколкото от запек.

- Какво ще дават по телевизията тази вечер?
- Вип Брадър.
- А някакви други филми?

- Кой хляб беше хляба?

- Пеперудата дали излезе?
- Да, даже я чувам как бяга по стълбите, обула ти е чехлите.

- Пловдив близо ли е до Търново?
- Не.
- Изглеждат близо на картата...

- Аз си нося тези и онези очила.
- И аз тях. Кои онези?

- Това е гигантско тиксо.
- Стига бе, какво ще лепиш с него?
- Нещо гигантско и счупено.

- Викаме й Фотка щото мъжа й е ФО.
- Добре, че мъжа й не е ПУ

- Почвам да пия разделно.

- Виж, там има човек! Аа не, то е дете.

- Яница Костелич и Ивица Костелич.
- Тая Ивица добре, че не са я кръстили Линия.
- Ивица е мъж...

- Сталин е казал: Не си включвай лаптопа и няма да се повреди.
- И е бил много прав!


Няма коментари:

Публикуване на коментар