четвъртък, 17 януари 2013 г.

Бисерите - 11





- Нали няма да си хвърлиш тук фаса?
- Спокойно, няма. Ще го глътна.

- Един Jameson.
- Голям ли?
- Е тя да не е малка? Я виж какви големи цици има!

- Придвижно превозно средство

- Обявена е за най-красива анимационна геройка.



- Падна ми се от тези дългите късмети. Те са гадни.
- Защо да са гадни?
- Защото са дълги.

- Един Jameson и едно уиски.

- Виждам, че имаш ракия. Искаш ли още салата?
- Не.
- Ами с какво ще си пиеш ракията?
- С вино.

- Имам 2 чифта пуканки за правене.

- Ще се запиша да уча психологика.

- Ти не пушиш ли?
- Как да не пуша!
- Какво да пушиш?
- Цигари.

- Бавноразвиващи се мечти

- След първата глътка си взимам думите назад.
- Кои думи?
- Че не ми се пие.

- Тука няма ли денонощен магазин?
- Има, ама той работи до 10:30.

- Орландо Блум има дислексия.
- Това нещо на кръста ли е?

- Много съм добре, ама не чак толкова.

- Като спрем на бензиностанция ще си напазарувам.
- Ама ние вече заредихме.
- Ми к'во ще пием?

- Като малка видях едни картинки... и оттогава искам да отида в Словения.

- К'ви леи бе? Аз съм Принцеса Лея на махалата!

- Мисля, че там имаше ручейче, чуваше се вода.
- Може някое диво животно да пикае.

- И как ще ги убеждаваш тия руснаци да си купят апартамент?
- Е как... С водка.

- Що не пробваш да издадеш една малка книжка?
- Да бе, ще издава книга, то трябва да има илюстрации...

- От тук надясно е Раят.


- Аз в тия ботуши колко неща мога да открадна!

- (при проверка на документи на границата) Той е сутеньора, това е жена му, а ние сме курви.

- Значи тука има едно езеро, ама не е езеро.

- Виж кво е бяло! Ей тва пак е нищо, ама е зимно нищо.

- Батман кара батмобил, значи трамваят е ватмобил.

- Аз имам обратна бременност.

- Като ми кажеш час пик, не мога да разбера, че ми говориш за движението. Пиков час се казва, а Час Пик е дискотека.

- Искам да направя такъв център, като тези, където дават храна на бедните. Само че аз ще раздавам алкохол на нуждаещите се.

- То е пълна мъгла там...или има стена.

- Това е Шумен, ама Шумен е до Варна, значи няма как това да е Шумен.

- На вас не ви ли се спи?
- Спи ни се.
- Ами спете де!



Няма коментари:

Публикуване на коментар