понеделник, 11 март 2013 г.

Ретро Бисерите (подарък за Теодора)



- Остават 2-3 молекули да се мандахерцат

- Утре носете по 4лв нацяло.

- От един месец не съм пила кондензиран алкохол.

- Във Флоренция има обичай дюкянът винаги да е отворен.

- Приличаш ми на разюздан презерватив.

- Цвили като кон, а всъщност е кобила.



- Драматическо есе с граматическа коректура

- В нашия квартал нощно време няма кучета, защото се изнасят към заведенията.

- Като забодеш вилицата в манджата и става топлопроводимост.

- И така се стига до второто му самоубийство.

- Това е конник с магаре.

- Искам банкомат, да си взема кафе.

- Тя работи на магистратурата.

-Сърби ме ухото.
-От глад ли?

- Рапуцен и Румпелдумпел (Рапунцел и Румпелщилцхен)

- Ще ходим до Видин и там ще видим Баба Вида
- Ама ти баба ли имаш там?

- Камбаната за слепите два пъти не бие.

- Дали "То" ще е интересен?
- Е как? Стивън Спилбърг!

- Ще минат 30 хиляди светлинни години по скалата на Рихтер.

- Кво е тва изкуство бе? Прилича на фалос с крака!

- До всеки човек - полицай с пушка!

- Този авторитет дето с градини съм го горила

- Ще гледаме Пиратски Кариби...Кариби Пиратски...

- Индианско име?
- Големия Чайник!

- Слушаме Бетовски и Чайковен.

- Затвори вратата, да не излиза студеното!

- Трябва да окончиш решателно.

- Тя е от 5 години по-голяма с него.

- Мръсни танци-второто продължение.

- Не можеш да правиш секс в затвора. Е...можеш, но не какъвто искаш.

- Купила съм тоалетна хартия с вкус на ягодка!

- Четърти е третък!

- Знаеш ли кой е единствения летящ бозайник?
- Джъстин Тимбърлейк!

Няма коментари:

Публикуване на коментар