четвъртък, 3 април 2014 г.

Пик-ап свалки




Pick-Up е английска дума, която означава „да грабнеш”, „да вземеш”, а на жаргон се разбира като „бърза свалка”.
Редовно чета няколко пик-ап форума и искрено се забавлявам с Донжуановците там. Винаги съм се чудила дали има момичета, които се връзват на подобен тип флиртове. Въпреки това има достатъчно много ентусиасти, които практикуват пик-ап и дори дават "рапорти" във форумите. Тук съм подбрала кратка селекция от "оупънъри" /opener - първото изречение или рутин, с който влизаш в Сет. Примерно: "Здрасти, как си?"/ 
Някои от тях са комични, други трагични, а трети откровено груби. 


В магазин:
- Аз съм новия продавач-консултант. Бих искал да ти препоръчам тази маска /посочвам някакви кукерски маски за лице/. Така ще плашиш мъжете и никой няма да идва да те заговаря на улицата. А мога да ти препоръчам и тази купичка. Вътре ще можеш да си събираш сълзите, когато си тръгна. Но най-добре е това плюшено мече. Тъй като не искаш да ми дадеш телефона си, очевидно няма да можеш да гушкаш довечера мен, така че поне гушкай мечето.



- Толкова си яка че от гей станах хетеро.



- Знаеш ли колко тежи полярната мечка?
- Не. 
- Достатъчно, че да разчупи леда.



- Здравей! Коя ти е любимата форма топка за боулинг?



- Извинявай,на мен ли говореше?
- Не.
- Ами започни тогава.



- Здравей, виждам, че си висока, търся си спаринг партньор за баскетбол. Искаш ли да поиграем някой път на вързано? А който победи печели среща с другия.



- Спри за малко, не мърдай! Имаш някакъв боклук в косата, да не си се катерила по дървета или нещо от тоя сорт?



- Момичета според вас коя ръка ми е по-голяма?



- Може да е малко странен въпрос, но би ли легнала с Исус? Например: 25-та година е и ти си седиш в бар в Йерусалим и този пич Исус идва и сяда до теб. Поръчва ти вода и я превръща във вино. Ще правиш ли секс с него?



- На колко си години, знам че не е хубаво да се пита жена ама все пак ...
- На 30, ами ти ?
- Аз съм на 25, ама сега така е модерно, жена с минало и мъж с бъдеще.



- Леле к'во е т'ва зеленото на косата ти прилича на паяк!


- Ако си на самотен остров, ще си направиш ли тоалетна или ще се изхождаш, където ти падне?!?



- С каква пяна си бръснеш мустака, пробвай еди коя си, тая твоята няма ефект.



- Хубава шапка!
- Благодаря.
- Баба ми има същата.



- Гласовете в главата ми казаха да те заговоря.



- Снощи май си била доста пияна, а? Личи си.


1 коментар: