сряда, 17 септември 2014 г.

Бисерите - 15



- Ако имаш два фейсбука, дай единия на ближния си.

- Японците сигурно затова са толкова умна нация, щото като получат първата двойка в училище, си правят харакири.

- Абе вие знаете ли откъде идва изразът "да ти четат конско" и какво точно е чел тоя кон?

- А птичките си цвилят.

- Защо не си караш колата? 
- Не мога. 
- Да караш? 
- Да псувам.

- Аз съм майката на кораба-майка.
- Значи ти си кораба-баба.

- Резачка Хускварна с лазерен мерник и топлинно насочване.

- Аз ако имам група, ще я кръстя "Биг Баба Меца Бенд".

- Вие кога ще имате годишнина? 
- Още не сме решили.

- Ей к'ви огромни акули има... 
- Къде? 
- По телевизията.

- Аре бе, тоя още ме ми е писал, ебаси смотания любовник имам.

- Как се казваше това животно дето яде змии? 
- Лоренцо Ламас.

- Да бе, той е чудесен младеж. Жив да го одереш направо.

- Твоята врата колко коли има?

- На добрия пианист не му пречи, че няма пиано.

- Тези облаци не влияят на атмосферните влияния.

- Какво ще правим сега? 
- Ще ходим към мрака, за да го разцепим.

- Щом като не е невъзможно, значи е възможно.




Няма коментари:

Публикуване на коментар