вторник, 19 август 2014 г.

Бисерите - 14



 - Ако пак ми затвориш, втори път няма да има.

- Пълнени калмари върху свински зеленчуци.

- Ще яде шамари - и лични и физически.

- Нали бременните взимат някакви неща?
- Витамини, солиева киселина...
- Не бе, от университета!



- Мисля че главата ми е отслабнала, шапката ми е голяма.

- Ако направят лятна олимпиада по източване на ДДС, българите ще вземат всички златни медали.

- Аз ям плодове единствено, когато пия текила.

- И си сложих уста на ръката.

- Нали ти е обещал да те обича и в болест и здраве и с хубава и с грозна прическа...

- Каква ти е колата? Опел?
- Не е Опел, а Корса!

- Имам рожден ден!
- Нямаш рожден ден!
- Имам торта!

- Достатъчно е да можеш поне на пет езика да си поръчаш бира и кюфтета по чирпански и всичко ще е наред.

- Знаеш ли какво е чакал? Прерийна мастия!

- Аз съм компютърен инженер.
- Пък аз съм компютърен специалист.
- А аз съм обикновен педераст.

- Две са ми болките в момента - този тъпак и лошото време.
- Ама времето все някога ще се оправи.

- Това TR на колите Турция ли значи?
- Не знам. Може да е Тринидад и Тобаго

- Мен не ме мързи да вървя. С вървене хората чак до Америка са стигнали.
- Е не е било само с вървене, малко са поплували.

- Тука има много вятъри!

- Ама там има голяма опашка!
- И какво? Ще почакаме.
- Ааа не. Аз на опашка се редя, само ако раздават безплатни шотове ракия в Барбоса.

- К'во ми ядеш с пълна уста ве?

-Важното е IQ-то да е Q7

Няма коментари:

Публикуване на коментар