неделя, 30 август 2015 г.

Бисерите - 20



- В коя банка ти е сметката?
- Ей тука в хотела.


- Там имаше фигурки на всякакви видове птици, дори и на лисица.

- Аз ще го забравя до преди малко.


- В чайник можеш да сложиш всичко, не само айран.


- Ще се чуем тази вечер, ако се видим.


- Много съм грозна днес.

- Не си грозна. Като прасенце си.

- Ако беше дърво, щеше да си слива.



- Сега сме в период на ретрограден Меркурец.


- Защо всички викат "българи юнаци", при положение че България не играе?
- Сигурно искат само да се похвалят.

- Искам да е лято.

- Е нали е лято сега?
- Ама аз искам да е по-лятно лято.

- Отивам до тоалетната.

- Ама ще се върнеш, нали?

- Тя ми каза, че сте всички и аз затова си помислих, че сте всички.


- "Чиито" се пише с две "ъ", нали?


- Толкова съм пияна, че щях да кажа "наздраве" на собствената си вода.


- Хайде да играем "Не се сърди човече"

- Табла ли ще играем?
- Каква табла?
- Ама тука няма шах!

- Зебрите са пепитени.


- Не знаех, че в Германия живеят толкова много германци.


- Барабанистът е много добър.

- Кой е барабанистът?
- Този на барабаните.

- Наздраве!

- Ти на какво си?
- На спирката съм.

- Ще дойда някъде към ранния късен следобед.


- Сърдя ти се?

- На мен ли?
- И на двама ви, но ме мързи да говоря в множествено число.

- Намерих си едно желязно камъче.


- Този човек като педераст ли работи?


- Добър ден! Аз съм същия, дето ми се обадихте вчера.


- Имате ли какаово масло на бучка?

- Тази марка не я предлагаме.

- И кво? И кво?
- Кое?
- Как кое?
- За онова ли?
- Кое онова?

- Здрасти, какво правиш?

- Атендвам ивенти.


- Къде отиваш?
- Не те засяга.
- Кажи поне посоката де.

- Ако Криско направи дует с Графа, ще се казва "Невидимо доволни"

- Ще ходиш ли на мача в събота?
- Предпочитам да си бръкна в окото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар