петък, 30 септември 2011 г.

Бисерите - 4 част



- Чува се като стадо оси!

- Забележи как обикаляме кухнята...
- Да ти кажа и на мен ми е толкова непозната, колкото и на теб...

- От опит глава не боли, но пак зависи колко уискита си опитал снощи...




- Дали има футболисти?
- Глупости! Те не ходят по мачове!

- По-голямото магаре е кон.

- No лютеница - no party!

- Аз по принцип танцувам като дърво, ама сега като пийна ще разкърша дървесината.

- Дълбоките води са най-плитки.

- На острова ще има ритуали...дали ще карат сватбарите с лодка?
- Не, ще плуват до там и който оцелее ще присъства на сватбата.

- Това е моята песен!
- Не е твоята! Моята е!
- Аз я публикувах преди теб във фейсбук!
- Е, добре...

- Как ще се качи целия отбор на почетната стълбичка?

- Край! Развалих си педикюра! С футболната ми кариера е свършено!

- Стига сте ги имитирали, отстрани изглежда все едно им се подигравате.
- Ами всъщност ние точно това правим!

- Сивичко с черничко и малко кафяво

- Скъса ми се сандала от смях.

- Защо все травестити играят сестрите на Пепеляшка?
- Сигурно защото само травестити се навиват за такава роля...

- Остава още час и... два часа.

- Прекалено е логично, за да е вярно...

- Защо има крака по тавана?

- Няма как да докажеш нещо за постоянно и онзи беше най-добър преди това...ще има следващ и така...

- Как тебя зовут? Меня зовут Спаска.

- Ще тегля късметчета докато ми се падне нещо хубаво и ще си го татуирам...
- Може да си татуираш "Късметчетата се джуркат"

- Аз като имам пари трябва всичките да ги похарча, щото иначе ще ги похарча всичките.


- Представяш ли си едно куче дето живее в Щатите и едно българско куче не могат да си говорят щото лаят на различни езици...
- Те тогава и едно старо и едно младо няма да могат да си говорят...

- Ти си черешката на тортата, а аз съм тортата на черешката...

Няма коментари:

Публикуване на коментар