петък, 30 септември 2011 г.

Бисерите - 5 част




- Яжте, пийте, кака Зузка ще ви пей, защото тати е платил!
- Кака Зузка е пяла на Чък Норис ве, алооо, съобразяайте са малко!
- Бяло вино ще се лей и кака Зузка ще ни пей. Каним всички пиянки на ракия от джанки.
- Когато кака Зузка пее и боговете мълчат!

- Това е Мини, само че е Купър.


- Първо братовчедка ми роди, а след това и братовчед ми...


- Голямата главна улица на колите

- Аз след 6 вечерта не ям.
- А аз тогава закусвам.

- Трябва да направя танц за пари

- Не ми се ходиш на тебе.

- Starway е стария път

- Аз към хората съм добра, само към мъжете не съм.

- В момента ме рита с дясната ръка.

- Отидох веднъж и си обещах, че повече няма да стъпя там. И наистина не отидох повече. А втория път като ходих...

- Аз съм изнемощяла, 5 дена не съм излизала от кенефа - ту отпред, ту отзад...

- Легнах и умрях като заспала.

- Айде да ходим на Лешник...на Лещен

- Аз ще ти пропуша.

- Краката му бяха като на Баба Яга ръцете.

- Това е най ужасното време в историята на времето!

- Ако купя президентския апартамент в някой хотел, дали имам шанс да ме изберат за президент?

- Нарочно дойдох с бели панталони, да да покажа на чистачката, че не е изчистила добре.

-Тази ли е ул.Калоян?
-Не, тази е Ивайло.
-Аман от царе!

-Съвсем скоро времето няма да става вече за плаж и бански. 
-Съвсем скоро времето няма да става за бански, а само за Банско.

-Къде беше в обедната почивка?
-Бях в туитър.

- Отслабнала си, да не е заради някой мъж?
- Де да беше заради мъж...
- Така е...де да беше заради мъж...а то от пиене.

- Тук е много разхвърляно.
- Не е. Това е творчески хаос.
- Така ли? И какво твориш?
- Хаос!

- На сиромах човек кога ли му е вървяло...Или ще му умре жената или ще му ебат магарето.

- Адриано Челентано ми е харесал статуса във фейсбук!

- Коля ги с базука.


- Ще седна до теб ако не възнамеряваш.


Няма коментари:

Публикуване на коментар