неделя, 2 октомври 2011 г.

Моята лична рецепта за щастие...



- да се усмихвам често и искрено
- да се смея от сърце
- да имам рамо на което да поплача
- да предизвикам усмивка на нечие лице
- да бъда до приятелите си, когато имат нужда от мен
- да не се доверявам сляпо на хората
- да не позволявам чуждото мнение да влияе на настроението ми
- да не допускам чуждите грешки да се превръщат в мои
- да прощавам, защото всеки понякога греши
- да се извинявам, когато съм сгрешила
- да казвам „не”, когато се налага
- да казвам „да” на нещата, които искам и обичам
- да не се гледам твърде често в огледалото
- да чета повече книги и по-малко списания
- да внимавам къде вървя, но да не си гледам в краката
- да рискувам повече
- да казвам „обичам те”, но и да го показвам
- да пътувам по-често
- да се срещам с нови хора
- да не позволявам да ме злепоставят, но и да не злепоставям хората около мен
- да не изкарвам лошото си настроение върху другите
- да говоря по-малко по телефона
- да споделям всеки миг на щастие с хората, които обичам

Няма коментари:

Публикуване на коментар