четвъртък, 20 октомври 2011 г.

Бисерите - 6 част - Ретро Бисери



- Тука има много букви с осем-буквени.

- Тролея е дерайлирал. 

- Вафли с кисело зеле.

- Чакай да си извадя тетрадка и лист.

- Гледахме някакво детско по Енимъл Планет.

- Той си хващаше приятелки и аз си хващах приятелки.




- Кърмя щерката с вода.

- Срещу някой живее ли нас?

- Ще гледаме Миг Брадър.

- Този прави поща на "Имаш Майка".

- Офф какво щях да правя сега? ...Ааа да... щях да си събличам якето.

- Имаш ли запалка?
- Не, ама имам тиксо!

- Дай да изям тоя чаша!

- Защо си ближеш телефона?
- Защото съм го осрал!

- Хайде да махмурлюваме заедно!

- Бързо всички бягайте в другия стай на краята!

- И съм стъпила около между цацата...

- Да седиш гаден е много самотно.

- Ще ти обезглавя веждите!

- Моля ви, кажете ми, че Канада не е в Африка!

- Ще станат двуяйчни близнаци - такива залепени...

- Роди ми се теленце!

- Нямах лист, щото бях само по джобове...

- Плащате само по 16лв на стотинка!

- Карфиол е мутирал морков албинос.

- Келтите са бивши французи.

- На някой да му се намира главоболие?

- Аз дори не знам кой ще дойде снощи!

- Това е гоблен.
- Така ли? Кой го е рисувал?

- Светофарите пищят за да могат глухите да се ориентират.


- За тази картина, дето си нарисувала ще ти завижда даже... Я кажете някой писател? ...Моцарт!

- Тука сме в една бира, да пием по едно заведение!

- Четвъртък кога се пада? Другата седмица ли?

- Аз никога не съм ходила там, където сутрин залязва слънцето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар