вторник, 13 декември 2011 г.

ПИСМОТО - 2011 Christmas Edition



Уважаеми Дядо Коледа,

Преди 2 години Ви изпратих писмо с няколко искания, които така и не бяха изпълнени. Не получих и писмен отговор, макар че има законово установен срок за отговор на подадено заявление, който Вие очевидно не сте спазил. След извършена служебна проверка бяха открити и ред други нарушения в извършваната от Вас дейност, но тъй като не бих искала да изпадам в излишни подробности, преминавам направо към тазгодишните ми искания.


  1. Искам кученце, но не какво да е, ами малко, сладко, пухкаво померанско бебенце, което да мачкам, гушкам и обичам много. Разбира се понеже съм си пич, ще давам на най-близките си приятелки също да му се радват отблизо. Ще го разхождам редовно и ще му купя малки кучешки дрешки, за да е в крак с модните тенденции.
  2. Искам няколко милиона на мое име в швейцарска банка. Обещавам да харча парите разумно… доколкото е възможно да се похарчат разумно няколко милиона… Абе… ти дай кинтите, а аз ще си реша за какво да ги похарча. И понеже съм си пич, обещавам да споделям и да харча заедно с най-близките си хора. Тоест мога да те отменя от задължението да им носиш подаръци, аз ще им нося, което си ти е оферта, ще имаш по-малко работа за вършене.
  3. Искам къща. Голяма, с 9 спални, басейн, няколко гаража и баскетболно игрище. Не, че играя баскетбол, а баскетболна топка съм виждала само на снимка, но съм чувала, че е готино да имаш баскетболно игрище в задния двор. А и баскетболистите са секси. И понеже съм си пич, обещавам редовно да каня на гости всичките си приятели и да се напиваме безпаметно с отлежал алкохол. Милена няма да я каня щото тя не пие. Ама нe й казвай, защото ще ми се разсърди!
Тъй като бях много мила, добра, любезна, учтива и красива през изминалата година се надявам че искането ми ще бъде удовлетворено. Благодаря Ви предварително и Ви пращам най-сърдечни поздрави по случай празниците.

С уважение,
А.Крумова


П.С.: Ако исканията ми не бъдат изпълнени до 00:00ч. на 26.12.2011г. ще се обадя на едни приятели и пред вас ще почернее от S-класи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар