четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Бисерите - 18



В памет на "Бисерите - 17", които поради миг на слабоумие бяха безвъзвратно изтрити и не успяха да видят бял свят.



- Тая е голяма чалгарга.

- Парите ще ми ги даваш на мен, ще ги снимам, ще ги качвам в интернет и да си ги гледате там.

- Кога ще ми върнеш парите. 
- Януари.
- Добре, аз не ги искам.

- Ето ти флашка. 
- Ама това е запалка.

- Как ще си хванеш гадже, като никой не те харесва? 
- Ами нали имам интернет.

- Едно малко червено Джони. 
- Червено? 
- Да. 
- Малко? 
- Да. 
- Няма малко, има само в чаши.

- За вечеря има пача. 
- Не обичам пача. 
- Тогава яж само чесън.

- Сега ще ви изпея нещо. 
- О не, чакай първо да се нахраня.

- Това му е хубавото на фейсбук, като си щастлив да станеш през нощта и да прочетеш как някой друг страда.

- Снощи много се смях сутринта.

- Чували сме, че там може да си платиш и да набиеш оркестъра и цяла вечер си плащахме ама се оказа че е друг оркестър.

- Happy birthday new year!

- Аз съм Николай, ти как си? 
- Добре съм , благодаря.

- Как изглежда мушкатото?
- Ами така като тебе.

- Пепеляшка знаеш ли, дето яла една краставица?

- До Лукойла бензиностанцията нали има една сграда...
- Кой Лукойл?
- На завоя!

- Това таблет ли е?
- Не, това е LG.

- После взех ръцете в мои неща.

- Ти имаш ли ракия?
- Да.
- Добре, защото който има най-много ракия - той ще ме спечели.

- Ти влизала ли си под расото на попа? Аз съм влизала, пял ми е.

- Има едни десет божии препръки, дето трябва да се спазват.

- Като кажа, че взимам лекарството за ранена котка и ставам много симпатичен на аптекарките.

- А колко струва боядисване с моя коса?

- Ще го превъзпитаме. Ти все пак си детска учителка, а аз... аз съм строга господарка.

- Какво плетеш?
- Каквото стане.

- Хубавото е, че е сряда. Друг път по това време е понеделник.

Още бисери, изцепки и мъдрости:
част 16част 15част 14част 13част 12част 11част 10част 9част 8част 7част 6част 5част 4част 3част 2част 1бисери от училище

Няма коментари:

Публикуване на коментар